måndag 19 september 2011

Conor's Iseult Of Ireland

Igår kom Izzie hem efter 2 dagars utställning i Sandviken. Trots min begränsade kunskap gällande hundutställningar så förstod jag att det hade gått väldigt bra, och då speciellt med tanke på att hon endast är 14 månader gammal. Detaljer gällande hennes utmärkelser och priser får ni nog fråga någon annan om. Eller så lägger jag upp en bild på priserna längre fram så kan ni dra era egna slutsatser. Här nedan ser ni iallafall en bild från helgens begivenheter som jag hittade på Facebook. Hur som helst så är det trevligt att ha henne hemma igen.

Conor's Iseult Of Ireland är för övrigt Izzies fullständiga namn.

Izzie på utställning

1 kommentar:

  1. Iseult, ett av mattes favoritnamn! Tack för en rolig eftermiddag, förresten, jag var tvungen att lägga mig och sova lite sen när ni hade gått...Matte blev sur, för hon ville renbädda sängen.

    SvaraRadera