torsdag 10 november 2011

FÖRSTA NATTEN I STUGAN

När vi vaknade så var vi ganska stela i kroppen. Det var KALLT! Izzie som vanligtvis aldrig sover i sängen låg vid min huvudkudde hela natten, ihoprullad till en boll. Jag passade på att sticka in ansiktet i hennes päls för att värma näsan med jämna mellanrum. Men det var ändå så himla värt det att få sova i stugan. På morgonen så åkte vi hem till Christophers föräldrar för att dricka en kopp kaffe. Sen var det dags för shopping på Storgatan i Tranås.


Jag köpte en blå löpare från Green Gate.
Stolarna ska jag så småningom byta ut när jag hittar några roliga stolpar.



Ny blå matta som är inhandlad på Åhléns.
Jag bara älskar att ha en gungstol.



Jag flyttade runt sofforna lite. Vet inte om jag är riktigt nöjd hur de står nu. Måste kanske byta ut dom så småningom.
Förut stod de längst med varsin vägg. Jag vill ju ha en soffgrupp där man sitter tillsammans och kan umgås. Men som det är nu så är det ju ingen som kan se brasan vilket är lite synd.



Ny trasmatta, ny duk på bordet från Green Gate. Nya ljus med christmas tree doft som står på bordet.



Det gröna skåpet stod tidigare bakom dörren och blockerade så att det inte gick att gå upp till övervåningen den vägen.
Jag tycker att det är mycket trevligare att kunna öppna dörren.



Nya lyktor och ljus. Jag hittade även lite gamla hästskor som jag placerade ut i fönstret så länge.



Jag hittade även lite gamla verktyg som får smycka fönstret ett tag.







Izzie stortrivs i soffan. Då har hon full koll på matte som springer runt och fixar.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar