fredag 14 oktober 2011

Gamla stan

Idag har jag och Izzie varit på utflykt i gamla stan. Vi gick runt och fotade gamla dörrar och lampor som två turister. (Kanske lite mera jag, Izzie fick gilla läget och hänga på)

Hon var EXEMPLARISK hela tiden. Gick fint bredvid mig och sökte kontakt hela tiden. Jag tänkte på kontrasten till den gången när vi hade åkt X2000 och körde på en älg i tunneln vid Södertälje. Och var tvungna att evakuera till ett annat tåg. Då gick vi igenom Gamla Stan efter det och det var en ren vansinnespromenad vill jag lova.

Jag blir så stolt över att se hur väl hon har anpassat sig till folk, bilar, muller, barnvagnar, cyklar, statyer, soptunnor osv. Ja allt som hon tyckte var läskigt när hon kom till oss.






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar